Garantie horloges

Op zoek naar een antwoord? Hier vind je antwoorden op veel vragen.

The Little Green Bag biedt één jaar garantie op horloges vanaf de datum waarop het horloge is aangeschaft. Deze garantie geldt alleen op het uurwerk, wijzers en de wijzerplaat.

 

Schade als gevolg van onjuist gebruik, nalatigheid, ongeautoriseerd onderhoud, andere defecten die niet te wijten zijn aan materiaal of vakmanschap, ongelukken of normale draag schade en slijtage vallen buiten de garantie.

 

Tevens bieden wij geen garantie op de volgende onderdelen:

  • de band;
  • de glasplaat;
  • de batterij;
  • het kroontje.

 

Bij het verwijderen of toevoegen van schakels valt een horloge niet meer onder het zichttermijn van 30 dagen en mogen wij de retourzending weigeren.

 

Smartwatches

Op smartwatches zit één jaar garantie vanaf de datum waarop de smartwatch is aangeschaft.

 

Elk defect wordt door onze klachtenafdeling beoordeeld (indien nodig ook in overleg met de betreffende leverancier). Aan de hand daarvan wordt bepaald of het gaat om een fabricagefout of niet.

 

Bekijk vorens het aanmelden van jouw klacht eerst of de klacht aan de garantievoorwaarden voldoet en of je de klacht zelf kan verhelpen.

 

Wanneer het horloge niet meer en/of niet snel reageert kan dit verschillende oorzaken hebben, de meest voorkomende oorzaak is;

 

- Het horloge moet geüpdatet worden, dit kan makkelijk en snel via het programma Garmin Express: https://www.garmin.com/nl-NL/software/express/windows/

 

 

Mocht je klacht binnen de garantie vallen, kun je contact opnemen via ons klachtenformulier.

Tags:
Copyright © 2024 The Little Green Bag BV All rights reserved. | Algemene voorwaarden | Privacybeleid & Cookies