Verder shoppen AFREKENEN shoppingbag

Ruilen en retouren

Voorwaarden

The Little Green Bag hanteert een zichttermijn van 30 dagen om jouw producten gratis te ruilen en retourneren. Dit geldt voor (bijna) alle producten*. Wanneer de door The Little Green Bag afgeleverde artikelen niet binnen 30 dagen na ontvangst worden teruggezonden, gelden de zaken als geaccepteerd.

Wij accepteren alleen geretourneerde artikelen die:
  • Zijn aangemeld
  • In de originele onbeschadigde verpakking worden teruggezonden
  • Onbeschadigd en ongebruikt zijn
  • Een retourbon bevatten
  • Alle meegezonden gifts bevatten

  • Wanneer een van bovenstaande punten niet is opgevolgd, zal er €5,- administratiekosten in mindering worden gebracht en/of wordt de retourzending niet geaccepteerd.

    Indien de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, voldoet The Little Green Bag het bedrag uiterlijk binnen 5 werkdagen na retour ontvangst van de artikelen.

    Is een gedeelte van jouw bestelling betaald met een giftcard (Fashioncheque, VVV cadeaubon, E-Bon, Webshop Giftcard, Your Giftcard) of een cadeaubon van The Little Green Bag, dan ontvang je een waardebon van The Little Green Bag voor dat bedrag.

    * Wegens hygiene is het niet mogelijk om sommige producten te retourneren. Indien dit het geval is, staat dit op de productpagina vermeld. Ook is het niet mogelijk om giftcards te retourneren.
    * Eventuele kosten voor onze cadeauservice en express leveringen worden niet teruggestort.

    Instructies

  • Log in op je account.
  • Ga naar ruilen of retourneren in 'Mijn account'
  • Geef aan welke artikelen je terug wilt sturen. Volg de instructies op de website.
  • Vul het retourformulier in incl. retournummer.
  • Knip het formulier af, voeg deze toe aan het pakket en sluit het pakket goed af.

  • Als je artikelen wilt omruilen kun je verder winkelen en nieuwe artikelen uitzoeken. Het bedrag van je retour wordt automatisch verrekend in je shoppingbag. Als er een bedrag overblijft, wordt dit binnen vijf dagen na ontvangst van je retour teruggestort op je rekening.
    Bij afgifte van het pakket ontvang je daarvan een bewijs met daarop de trackingcode van bpost. Zorg ervoor dat je dit bewijs goed bewaart. In het geval van vragen over je retourzending kunnen wij om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van de retourzending is.

    Kosten retourzending

    Ben je niet tevreden met je aankoop? Dan kun je deze aan ons retourneren. Er zijn 3 manieren waarop je een bestelling aan ons kunt retourneren:

    1. Het pakket kan afgegeven worden bij een bpost punt, nadat je je retour online hebt aangemeld. Wij houden € 4,95 in van het terug te storten bedrag. Bij ruiling voor gelijke of hogere waarde wordt er tijdens het retourproces € 4,95 in rekening gebracht. Bij het bpost punt hoef je niet te betalen voor de verzending.

    2. Verstuur het pakket op eigen kosten, met een verzender naar keuze, naar ons retouradres.

    3. Past jouw retour door de brievenbus? Dan kun je deze voor regulier posttarief naar ons retouradres versturen door een verzender naar keuze.

    De eventuele kosten voor het gebruik van onze cadeauservice worden bij een retourzending niet teruggestort.

    Artikel niet naar wens

    Indien de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, voldoet The Little Green Bag de betaalde prijs exclusief de verzendkosten en/of kosten voor de cadeauservice uiterlijk binnen 4 werkdagen na retour ontvangst van de artikelen. Voor het gedeelte dat eventueel is betaald met een Fashioncheque, VVV cadeaubon, E-Bon, Webshop Giftcard, Your Giftcard of een cadeaubon van The Little Green Bag, ontvang je een waardebon van The Little Green Bag.

    Artikel defect, incompleet, of beschadigd ontvangen

    Heb je onverhoopt een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Neem dan contact met ons op.

    1. Klik hier voor ons klachtenformulier of stuur een email naar service@thelittlegreenbag.nl.
    2. Stuur bij een beschadigd artikel altijd een foto mee van het probleem.
    3. Vermeld duidelijk het factuurnummer van de bestelling.

    Wanneer mogelijk zullen we de artikelen kosteloos omruilen. Het is niet nodig om het artikel via het retoursysteem aan te melden.