Verder shoppen AFREKENEN shoppingbag

Retouren

Voorwaarden

The Little Green Bag hanteert een zichttermijn van 30 dagen na ontvangst om jouw producten te retourneren voor een retourprijs van €5,-. Dit geldt voor (bijna) alle producten*. Wanneer de door The Little Green Bag afgeleverde artikelen niet op tijd worden teruggezonden, gelden de zaken als geaccepteerd.

Wij accepteren alleen geretourneerde artikelen die:
  • Zijn aangemeld
  • In de originele onbeschadigde verpakking worden teruggezonden
  • Onbeschadigd en ongebruikt zijn
  • Een retourbon bevatten
  • Alle meegezonden gifts bevatten

  • Wanneer een van bovenstaande punten niet is opgevolgd, zal er €5,- administratiekosten in mindering worden gebracht en/of wordt de retourzending niet geaccepteerd.

    Indien de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, voldoet The Little Green Bag het bedrag uiterlijk binnen 5 werkdagen** na retour ontvangst van de artikelen.

    Is een gedeelte van jouw bestelling betaald met een giftcard (Fashioncheque, VVV cadeaubon, E-Bon, Webshop Giftcard, Your Giftcard) of een cadeaubon van The Little Green Bag, dan ontvang je een waardebon van The Little Green Bag voor dat bedrag.

    * Wegens hygiene is het niet mogelijk om sommige producten te retourneren. Indien dit het geval is, staat dit op de productpagina vermeld. Ook is het niet mogelijk om giftcards te retourneren.
    * Eventuele kosten voor onze cadeauservice en express leveringen worden niet teruggestort.

    Instructies

  • Log in op je account.
  • Ga naar retourneren in 'Mijn account'
  • Geef aan welke artikelen je terug wilt sturen. Volg de instructies op de website.
  • Vul het retourformulier in incl. retournummer.
  • Knip het formulier af, voeg deze toe aan het pakket en sluit het pakket goed af.

  • Bij afgifte van het pakket ontvang je daarvan een bewijs met daarop de trackingcode van Bpost. Zorg ervoor dat je dit bewijs goed bewaart. In het geval van vragen over je retourzending kunnen wij om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van de retourzending is.

    Kosten retourzending

    Ben je niet tevreden met je aankoop? Dan kun je deze aan ons retourneren. Er zijn 3 manieren waarop je een bestelling aan ons kunt retourneren:

    1. Het pakket kan afgegeven worden bij een bpost punt, nadat je je retour online hebt aangemeld. Wij houden € 5,00 in van het terug te storten bedrag. Bij ruiling voor gelijke of hogere waarde wordt er tijdens het retourproces € 5,00 in rekening gebracht. Bij het bpost punt hoef je niet te betalen voor de verzending.

    2. Verstuur het pakket op eigen kosten, met een verzender naar keuze, naar ons retouradres.

    3. Past jouw retour door de brievenbus? Dan kun je deze voor regulier posttarief naar ons retouradres versturen door een verzender naar keuze.

    De eventuele kosten voor het gebruik van onze cadeauservice worden bij een retourzending niet teruggestort.

    Artikel niet naar wens

    Indien de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, voldoet The Little Green Bag de betaalde prijs exclusief de verzendkosten en/of kosten voor de cadeauservice uiterlijk binnen 5 - 10 werkdagen na retour ontvangst van de artikelen. Voor het gedeelte dat eventueel is betaald met een Fashioncheque, VVV cadeaubon, E-Bon, Webshop Giftcard, Your Giftcard of een cadeaubon van The Little Green Bag, ontvang je een waardebon van The Little Green Bag.

    Artikel defect, incompleet, of beschadigd ontvangen

    Heb je onverhoopt een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Neem dan binnen 7 dagen contact met ons op.

    1. Klik hier voor ons klachtenformulier.
    2. Stuur bij een beschadigd artikel altijd een foto mee van het probleem.
    3. Vermeld duidelijk het factuur/ordernummer van de bestelling.

    Het is niet nodig om het artikel via het retoursysteem aan te melden.

    Iedere klacht zal beoordeeld worden door ons, de volgende gebreken vallen niet onder garantie:
    - Slijtage van zolen/hakken;
    - Slijtage van binnenvoeringen;
    - Beschadiging/slijtage aan de hiel;
    - Kapotte veters;
    - Beschadiging door opzet, onjuist, zeer intensief gebruik, of nalatig onderhoud;
    - Kale neuzen bij schoenen door slijtage van buitenaf en/of niet onderhouden van het artikel;
    - Kale plekken door slijtage van buitenaf en normaal gebruik;
    - Beschadigingen door externe invloeden (denk aan chemicaliën, scherpe voorwerpen etc.);
    - Lichamelijke ongemakken zoals blaren, breedte, knelling, zweten etc.;
    - Verkleuring of afgeven aan andere producten;
    - Horloge bandjes;
    - Ontstaan van gaten door slijtage naarmate gebruik in ondergoed;
    - Verkleuring van sieraden na 30 dagen.